33 KİLO ZAYIFLAYAN ÜYENİN ZAYIFLAMA GRAFİĞİ

 

ONLİNE ZAYIFLAMA SİSTEMİBir yer vardı gitmek istediğim. Bir yolculuk sonrası ulaşılan ve tüm hayallerin gerçekleştiği, mutluluğun anahtarının teslim edildiği bir yer. Kim ki bu yolculuğu yapıp oraya ulaşırsa değişiyordu. “bambaşka birisi olarak geri dönüyor” diyorlardı.
Kaç kez denedim gitmeyi bilmiyorum. Tam 20 yıldır beni oraya götürebilecek birilerini aradım durdum. Kimi paramı çaldı, kimi umutlarımı. Her yolculuğa çıktığımda yarım kaldı yürüyüşlerim. Düştüğüm zamanlar oldu, yardım istedim, uzattığım her defasında boş kaldı ellerim. Canım yanıyor ve o kapkaranlık gecelerde ruhum üşüyordu. Yardımını umduğum herkes yeni yaralar açıyordu ruhumda. Yalnızdım bu yolda. Ne kadar dayanılabilirdi ki buna ve umutlarımı, hayallerimi de bırakarak orada bitiriyordum, her defasında başlayamadan yolculuğumu.


Bir gün bir arkadaşım bu yere gidip de dönenlerden bahsetti
… İnanmadım! Ve hatta artık böyle bir yerin olmadığından çok emindim. Ben bu kadar denemişken ve bu yolda bu kadar acı çekmişken, birileri; hem de kısa bir sürede bunu başarmışlardı. Yok, hayır bu yine bir tuzaktı. Paramı ve hayallerimi sömürüp yine beni yarı yolda bırakacaklardı. Hep böyle olmuştu çünkü… Ama ahhh şu çaresizlik var ya, yine eğdirdi boynumu. Hani derler ya denize düşen yılana sarılır, benimkisi daha kötü. Ben denizde değil bataklıkta boğuluyordum.

Artık her şeye razıydım. Bu bir yılana sarılmak veya yılan tarafından sokulmak olsa da fark etmezdi. Yeter ki sonunda kurtuluş olsun.

Ve bir gün tüm cesaretimi toplayıp bir bilet aldım sevgili üye danışmanımdan. Kapıdan içeri girdim ve başladım hazırlık evraklarımızı tamamlamaya… Bekliyordum artık bana tayin edilecek ve beni o diyara götürecek yol rehberimi.
Kilobekcim nihayet gelmişti. Beklediğim medet. Ve başladı yolculuğum. Bu ne güzel bir yolculuktu. Bu ne güzel bir yoldaşlıktı. Bana büyük bir sabır ve hoşgörü ile yoldaki her inceliği anlatıyor, ayağım takılıp tökezlediğimde beni kaldırıyordu. Yorulduğumda veya tükendiğimde beni yeniden ümitlendiriyor ve bana güç veriyordu. Dertlerimi dinliyor ve beni yönlendiriyordu. O aynı zamanda doktorum olmuştu. Ruhumdaki yaraları iyileştiriyor ve bir daha yara almamam için beni eğitiyordu.

 

DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ


Yorum bırakın